lisasmode

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Dont even care about the table breaking, we only wanna have a laugh

Av Lisa - 28 mars 2012 16:19

Hejhej! Idag hade jag schemabrytande dag i skolan, vi höll på med olika funktionshinder, det var intressant eftersom det var en döv som pratade lite om hennes liv (hon "pratade" teckenspråk, men vi hade en tolk) och en blind som pratade om sitt liv osv. Det verkar vara jätte jobbigt att ha sånna funktionshinder, men dom är vana och dom kan ju i princip leva som människor utan funktionshinder, bara med lite fler hjälpmedlel.

Men iaf, just nu ser jag på tv, gosar med min kisse och dricker oboy, ca kl 18 idag ska jag å mamma gymma, skönt! Haha, jag gymmar typ 2 ggr i veckan nu, dansar och rider. Det känns bra  Ska fixa en snabb heather strax tror jag. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 2 april 2012 16:21

Har fixat en ny blogg, en "vanlig" blogg, för nu ska jag inte ha nån mode blogg. So check it out! det går inte att länka så... HEYITSLISA.BLOGGPLATSEN.SE ...

Av Lisa - 2 april 2012 08:20


Oj, känner att min bloggning har sugit lite... Men jag ska försöka slänga in några inlägg den här veckan... Men iaf, idag så börjar en ny vecka, wohoo... Fast vi är ju lediga på fredag så det är najs  Okej, vad har jag gjort i helgen? Lördag: På ...

Av Lisa - 27 mars 2012 20:57

Japp, jag blev lite sugen på att blogg igen so here i am again! ;) fast jag ska nog ha en "vanlig" blogg, inte en mode blogg. Lite mode blir det nog. Jag vet inte om jag ska skaffa en ny blogg, för... Aja, jag vet inte. Vi får se. Jag ska nog fixa en...

Av Lisa - 3 mars 2012 17:04

Känner att bloggningen inte har varit på topp nu, men jag skyller på att jag var rätt så busy igår så att jag inte han sitta vid datan, fast jag kunde blogga från mobilen... Fast jag måste erkänna att det var rätt så skönt att inte blogga, hehe......

Av Lisa - 1 mars 2012 15:00


Från HM för 99 kr.  

Presentation


Hej! Jag heter Lisa och här kommer jag att skriva om mode och andra grejer, kanske ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards